Tilmeldingsvilkår

Regler for tilmelding til kurser og arrangementer

Din tilmelding er først gyldig når du har udfyldt hele tilmeldingsformularen og gennemført onlinebetalingen. Såfremt det fremgår af kursusopslaget at kursusdeltagere først udvælges efter tilmeldingsfristens udløb, skal du først gennemføre betalingen når du har modtaget besked om at du er optaget på kurset. Såfremt du alligevel gennemfører betalingen før dette, garanterer det dig ikke plads på kurset, men du vil kunne få tilbageført deltagerbetalingen såfremt du ikke optages eller kurset ikke gennemføres.

Du vil modtage en kvittering for din tilmelding på e-mail umiddelbart efter at tilmeldingen er gennemført. Det anbefales at medbringe en udskrift af kvitteringen til mødet i tilfælde af at der skulle opstå tvivl om hvorvidt du er tilmeldt. Billedidentifikation skal kunne fremvises på forlangende.

For kurser og arrangementer der opkræver deltagerbetaling gælder, at det anførte deltagergebyr er inkl. moms, og dækker, udover adgang til arrangementet, almindelig forplejning under hele arrangementet, med mindre andet er anført i opslaget. Ved internatkurser og ved vores årsmøde, dækker deltagergebyret også udgifter til hotelværelse med mindre andet er anført. Bemærk venligt at dette i så fald ikke omfatter indkøb i hotellets reception, bar eller værelsets minibar. Beløbet dækker heller ikke udgifter til telefonsamtaler, betalings-tv eller andre digitale tjenester på værelset.

Betalingen skal være foretaget senest 4 uger inden arrangementets afholdelse. Såfremt denne frist ikke overholdes, forbeholder vi os retten til at afmelde deltageren, som vil modtage mail herom

Annullering af tilmelding

Deltagergebyret trækkes tidligst fra din konto 14 dage før mødets start. Ved afbud før denne dato vil du ikke blive faktureret. Tilmeldingen er herefter bindende.

For at annullere din tilmelding, skal du logge på www.cardio.dk med dit personlige brugernavn og adgangskode, og derefter klikke på knappen "Min profil" og derefter vælge menupunktet "Mine kurser/arrangementer". Herefter peger du på det pågældende arrangement, hvorved der fremkommer et kryds til venstre for arrangementets titel. Klik på dette for at annullere tilmeldingen. Bemærk at visseaf vores arrangementer ikke tillader at man selv annullerer sin tilmelding. I disse tilfælde skal du kontakte vores sekretariat.

Hvis du ikke er medlem af Dansk Cardiologisk Selskab, eller har problemer med at melde afbud elektronisk, kan du kontakte Dansk Cardiologisk Selskabs sekretariat på dcs@cardio.dk eller telefon: 33 91 79 60.

Behandling af dine personlige oplysninger

I forbindelse med din tilmelding til et kursus eller arrangement indsamler vi oplysninger om dit navn, e-mail, telefonnr. og arbejdssted, samt evt. supplerende oplysninger specifikt for det pågældende arrangement. Ved at gennemføre tilmeldingen accepterer du at Dansk Cardiologisk Selskab indhenter og opbevarer disse oplysninger. Såfremt det er nødvendigt for gennemførelse af arrangementet kan vi videregive dele af disse oplysninger til 3. part, f.eks. i forbindelse med reservation af hotelværelse på dine vegne. Dit navn og arbejdsted vil også kunne figurere på deltagerlister, som gøres tilgængelig for øvrige deltagere og evt. sponsorer af arrangementet. Din e-mail adresse og dit telefonnummer vil aldrig blive videregivet til 3. part uden dit specifikke og udtrykkelige samtykke.

Du kan til enhver tid kontakte vores sekretariat og få udleveret en kopi af de data vi opbevarer om dig, ligesom du kan forlange at få dem slettet. Vi forbeholder os dog retten til fortsat at opbevare enkelte af disse oplysninger, såfremt vi i forbindelse med et arrangement eller kursus er forpligtet til at opbevare disse af juridiske eller skattetekniske årsager. I så fald vil disse oplysninger, såfremt du ønsker det, blive slettet så snart vi ikke længere er forpligtede til at opbevare dem, ligesom du vil blive oplyst om årsagen til at vi opbevarer dem.

Såfremt du har øvrige spørgsmål vedrørende vores behandling af dine data, er du meget velkommen til at kontakte vores sekretariat.

Vi bruger cookies for at optimere funktionaliteten af denne hjemmeside, og indsamler statistik til forbedring af din brugeroplevelse. Ved at anvende hjemmesiden accepterer du denne brug af cookies i overenstemmelse med vores privatlivspolitik.
OK